סטודנטים ל- MBA מהפקולטה לניהול זכו במקום הראשון בתחרות ה- CFA Institute Research Challenge 2020

נבחרת החלומות מהפקולטה לניהול, שייצגה בכבוד את אוניברסיטת תל אביב וזכתה במקום הראשון, יוצאת בקרוב להתמודד בחצי הגמר.

03 מרץ 2020
ארבעת הסטודנטים שזכו במקום הראשון

סגל הפקולטה לניהול גאה בצוות הסטודנטים ל-MBA שנבחר לייצג אותנו, וזכה במקום הראשון בתחרות  CFA Institute Research Challenge 2020 .

התחרות העולמית השנתית מספקת לסטודנטים, מאוניברסיטאות ברחבי העולם, הדרכה מעשית ואימון אינטנסיבי בניתוח פיננסי, כתיבת דו"ח אנליסטים והערכת שווי חברות.

 

ארבעת הסטודנטים שזכו במקום הראשון הם סטודנטים לתואר שני בפקולטה לניהול: ויקטוריה דדשב, דניאל שפירו, רועי הופמן ורז הדס, שמספר, "אנחנו נרגשים לנצח בשם הפקולטה לניהול באוני' ת"א בגמר המקומי ולייצג את ישראל בחצי הגמר בירדן, שם נתמודד מול צוותים מאוניברסיטאות מובילות באירופה. במסגרת תהליך העבודה בתחרות זכינו להיפגש עם שחר רניה, CFO בקבוצת פוקס, ממנו שמענו על ענפי הפעילות השונים של החברה, עליה כתבנו את הדוח בתחרות. ההתנסות העניקה לנו ניסיון מעשי בניתוח, הצגה בפני צוות שופטים בינלאומי ונטוורקינג איכותי עם בכירים מתעשיית ההשקעות."

 

תודה למנטור, חגי נצר, שליווה את הצוות הזוכה, ליוגב שוורץ ולמתיו סולטר, שארגנו את התחרות מטעם  ,CFA Society Israelולד"ר שי לוי, מהפקולטה לניהול, שריכז אקדמית את העבודה של הצוות הזוכה.

כל הכבוד לסטודנטים המקצוענים על ההישג המרשים!  מאחלים להם הצלחה בשלב חצי הגמר בירדן ובדרך לגמר הגדול בניו יורק, באפריל 2020.

 

לצפייה בתמונות >>

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>