הקבץ ניהול חדשנות בשיווק - תשע"ח
המידע מעודכן לשנת תשע"ח
תכנית הלימודים בהקבץ בנויה לפי משך לימודים של 2 סמסטרים כמפורט להלן:
- היקף השעות הנדרש בסיום לימודי ההקבץ הוא 8 ש"ס + 2 ש"ס סמינר מחקר ייחודי להקבץ בכפוף לכללים שפורטו בנהלים. ראה הערות בהמשך בטבלה*
מספר הקורס |
סמסטר |
שם הקורס |
היקף |
דרישות קדם |
1221.7030 |
א |
חדשנות שווקית במחקר: נוירו- שיווק |
2 ש"ס |
יסודות השווק בציון 78 |
1221.7031 | א | חדשנות שווקית בפיתוח מוצרים ומסרים | 3 ש | יסודות השווק בציון 78 |
1221.7032 |
ב | העברת מסרים שווקיים בעידן הדיגיטאלי |
3 ש"ס |
יסודות השווק בציון 78 |
סה"כ היקף שעות בהקבץ | 8 ש"ס(1) | |||
סמינר מחקר חובה - ייחודי להקבץ |
||||
1221.7033 |
ב |
סמינר ייחודי להקבץ- יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים(2) |
2 ש"ס |
שיטות מחקר אמפירי, יסודות השווק בציון 78 |
-
תלמיד ניהול- כלכלה יהיה חייב להשלים את מכסת קורסי הבחירה ל- 14 ש"ס כמתבקש. ההשלמה תיעשה מתוך היצע קורסי הבחירה הכלליים בניהול.
-
תלמיד המצטרף ללימודי ההקבץ בסמסטר ב', יורשה ללמוד את הסמינר המוצע רק אם הוא תלמיד שנה ג' בחוג. תלמיד שנה ב' יהיה חייב להגיש בקשה מיוחדת לראש החוג גם אם הוא עונה על הדרישות המוקדמות לסמינר.