סטודנטים מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באונ' ת"א זכו במקום הראשון בתחרות הארצית של לוריאל Brandstorm

שחר ששון, אריאל סגל ונמרוד שרגא, הציגו פתרון מהפכני: ELVIVE VIRIDI - שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה, שניתן לגרוס באמצעות מכשיר ייעודי רב פעמי.

25 מאי 2020
מימין ד"ר עירית ניצן, שחר ששון, נמרוד שרגא ואריאל סגל

הצוות הזוכה, בהנחיית ד"ר עירית ניצן, חוקרת בתחום השיווק ונורית הוד, ייצגו את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון בחודש יוני, ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם.

האתגר שניתן לסטודנטים שהשתתפו בתחרות Brandstorm, משחק העסקים הבינלאומי של לוריאל לשנת 2020 עסק באתגר קיימות "עתיד ללא פלסטיק בתעשיית הביוטי"

 

לדברי הסטודנטים הזוכים: "ההשתתפות בתחרות הברנדסטורם של לוריאל היתה עבורנו הזדמנות להתמודד עם אתגר אמיתי, ולהוביל תהליך משלב הרעיון ועד לפיתוח אסטרטגיה שיווקית עבורו. התחרות היא פלטפורמה ייחודית שמעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות עסקית מחוץ לקופסא. הזכייה מבחינתנו הינה נקודת פתיחה מעולה להשתלבות  בעולם העסקי".

 

לדברי ד"ר עירית ניצן, מנחת הצוות הזוכה, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "אני רואה חשיבות גדולה בתרומה שלנו לחדשנות בתחום הקיימות. הפתרון שהציגו הסטודנטים משנה דרמטית את צריכת הפלסטיק בעולם הקוסמטיקה ומהווה הזדמנות משמעותית ללוריאל הקורס שנערך כל שנה חושף את הסטודנטים לאתגרים שיווקיים אמיתיים, ומאפשר להם להתנסות בגיבוש פתרונות יצירתיים לאתגרים אלה. אני גאה בסטודנטים הזוכים ובטוחה שיביאו לתחרות הגלובלית את החדשנות והיצירתיות הישראלית".

 

הסטודנטים הזוכים ייצגו את ישראל בחודש יוני הקרוב בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון, ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בכל העולם. לקבוצה הזוכה בתחרות הגלובלית תינתן הזכות להשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, בהם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה במטרה להשיק פיילוט. בנוסף, הם יצטרפו למפגש הפורום הבינלאומי של לוריאל One young World Summit, חוויה מאירת עיניים בה ייחשפו לאתגרים הגדולים ביותר בתחום הקיימות.

 

כ-60 סטודנטים מישראל מ-3 מוסדות אקדמיים (אונ' תל אביב, האונ' העברית והבינתחומי הרצליה) השתתפו השנה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל לחדשנות שיווקית – BRANDSTORM והצטרפו ל40,000 סטודנטים שהשתתפו בתחרות בכל העולם. נושא התחרות השנה עסק בקיימות:  BUILD A PLASTIC-LESS FUTURE IN THE BEAUTY INDUSTRY (בניית עתיד ללא פלסטיק בתעשיית היופי), בשיתוף חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל.

 

18 סטודנטים מצטיינים עלו לשלב הגמר המקומי, ובשבוע שעבר (19.5.20) נערכה תחרות הגמר, כשהצוות הזוכה מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באונ' תל אביב, הציע פתרון מהפכני וחדשני – שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה שניתן לגרוס באמצעות מכשיר רב ייעודי. פתרון זה מצמצם דרמטית את השימוש במים, את הצורך בשינוע, אחסון והובלה של מים ומבטל את השימוש בבקבוקי השמפו והמרכך מפלסטיק.

 

משחק העסקים הבינלאומי של קונצרן לוריאל – ברנדסטורם, הוא מהתחרויות הגדולות בעולם המיועדות לסטודנטים ומתקיים מזה 27 שנים, בהשתתפות כ-65 מדינות, כולל ישראל. בגמר העולמי של שנה שעברה נאספו כ-10,000 רעיונות חדשנות עסקית מהסטודנטים. בגמר אתמול הציגו הסטודנטים את הפתרונות החדשניים שלהם לאתגר שהוצב בפניהם בפני צוות השופטים שכלל את אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה; ליבי אנגל-קזס,  סמנכ"ל משאבי אנוש; דניאלה פרוסקי-שיאון סמנכ"לית תקשורת תאגידית וקיימות, הילה חטקביץ' מנהלת שיווק ומאיה גבעון, מייסדת שותפה ומנהלת הקיימות בארגון THE NATURAL STEP ישראל.

 

 

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "תחרות עולמית זו, מעניקה לסטודנטים מצטיינים התנסות מעשית והתמודדות אמיתית עם אתגרים קיימים בעולם העסקים התחרותי, כמו גם הזדמנות נדירה לזוכים להשתלב ב-Station F בפריז, חממת החדשנות של לוריאל העולמית. עבור לוריאל, התוכנית מהווה הזדמנות לזהות טאלנטים ולגייסם לשורותיה. אני גאה ברעיונות היצירתיים והחדשניים שהציגו לנו הסטודנטים הישראלים ומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של לוריאל".

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>