לימודי דוקטורט בשיווק התנהגותי
הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב מזמינה אתכם , נשים וגברים כאחד, להצטרף לתכנית ללימודי דוקטורט בשיווק התנהגותי. עם השינויים בהרגלי הצריכה, הטכנולוגיה, והופעתן של מגמות של מודעות חברתית וסביבתית, משווקי העתיד עומדים בפני אתגרים חדשים המחייבים ייצור ידע חדש לגזירת עקרונות יישומיים. מטרת התכנית היא להכשיר דוקטורנטים בביצוע מחקר בנושאים עכשוויים הקשורים להתנהגות צרכנים, קבלת החלטות של צרכנים, קבלת החלטות של מנהלים ועוד.
דרישות קבלה (קיימות דרישות אחרות לבוגרי תואר שני ללא תזה ולמעוניינים במסלול ישיר)
- ממוצע 85 לפחות בתואר השני
- ציון 85 לפחות בתזה
- ציון 45 ומעלה בחלק הכמותי ב-GMAT או, ציון 130 ומעלה בפרק הכמותי בבחינה הפסיכומטרית
- שניים-שלושה מכתבי המלצה מאנשים סגל אקדמי, אחד מהם לפחות מהמנחה בתזה
- מציאת מנחה
מלגות
אנו מציעים מלגות לדוקטורנטים מצטיינים, עד 4 שנים (מסלול רגיל: שלב א': כ-4500 ₪ לחודש, שלב ב': כ-5000 ₪ לחודש + פטור משכר לימוד).
המלגה אינה מובטחת ותלויה במנחה, בתקצוב האוניברסיטה, ובגיוס תרומות.