שיווק

תחומי המחקר של החוקרים בהתמחות בשיווק עוסקים בנושאים בעלי חשיבות מכרעת לארגונים, לצרכנים ולקהילה. תחומי אלו כוללים יישום גישות מידול חדשות לבחינת תופעות שיווקיות בתחום מדעי החיים והתרופות, חקר גיוס תרומות של צרכנים תוך התמקדות בפלטפורמות לגיוס המונים והשקעה במוצרים חדשים וכיצד מאפיינים שונים של קמפיינים בפלטפורמות הללו משפיעים על החלטות הצרכנים, חשיפת ההשפעה של רגשות, שליטה עצמית והונאה עצמית על החלטות צריכה, בחינת השפעות חברתיות (המתרחשות ברשתות חברתיות של לקוחות), הכוללות תהליכי הפצת מידע מפה-לאוזן, החלטות נטישה של לקוחות, מיצוב תפקידן של הרשתות החברתיות בהפצת ופיתוח של מוצרים חדשים, ניבוי התנהגות לקוחות בעזרת כלים פיסיולוגיים (מיפוי פעילות המח), השוואה בין אסטרטגיות אפקטיביות של קידום מכירות, בהקשר הרב-תרבותי, ובחינת הגורמים המשפיעים על החלטות השקעה וחסכון של לקוחות. 

 

תחומי המחקר שלנו כוללים:

  • חשיפת ההשפעה של רגשות, שליטה עצמית והונאה עצמית על החלטות צריכה
  • בחינת השפעות חברתיות (המתרחשות ברשתות חברתיות של לקוחות), הכוללות תהליכי הפצת מידע מפה-לאוזן והחלטות נטישה של לקוחות
  • יישום גישות מידול חדשות לבחינת תופעות שיווקיות בתחום מדעי החיים והתרופות
  • חקר גיוס תרומות של צרכנים תוך התמקדות בפלטפורמות לגיוס המונים והשקעה במוצרים חדשים וכיצד מאפיינים שונים של קמפיינים בפלטפורמות הללו משפיעים על החלטות הצרכנים
  • מיצוב תפקידן של הרשתות החברתיות בהפצת ופיתוח של מוצרים חדשים
  • ניבוי התנהגות לקוחות בעזרת כלים פיסיולוגיים (מיפוי פעילות המח)
  • השוואה בין אסטרטגיות אפקטיביות של קידום מכירות, בהקשר הרב-תרבותי, ובחינת הגורמים המשפיעים על החלטות השקעה וחסכון של לקוחות

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>