שיווק
פרופ' יעל שטיינהרט תחומי מחקר: התנהגות הצרכן, מוטיבציה, סגנונות עיבוד מידע וקבלת החלטות. המחקר של פרופ' שטיינהרט מתמקד בהתנהגות צרכנים ותהליכי קבלת החלטות, וכיצד הם מושפעים ממוטיבציות ומסרים שיווקיים. המחקר כולל בין השאר, השפעה של אזהרות בפרסומות, תגובה של צרכנים לשחצנות מותגית, גורמים המניעים צרכנים לקבל החלטות השקעה וחיסכון, והשפעת תמהיל ביקורות מבחינת מידת הרלוונטיות שלהן על ההערכה של המוצר. |
|
|
פרופ' שי דנציגר תחומי מחקר: Consumer Behavior, Decision Making, Information Processing מחקר של פרופ' דנציגר עוסק בהתנהגות צרכנים ותהליכי קבלת החלטות ומתמקד באופן עיבוד המידע של הצרכן. במגוון המחקרים אשר נערכים במעבדה משתמשים בשיטה הניסויית על מנת לבחון כיצד מסרים שיווקיים משפיעים על ההיסקים שאנשים יוצרים, על העדפותיהם, בחירותיהם, והמלצותיהם.
|
ד"ר דנית עין-גר תחומי מחקר: שליטה עצמית, התנהגות פרו-חברתית והטיות בעיבוד אינפורמציה המחקר של ד"ר דנית עין-גר מתמקד בשני תחומים מרכזיים, שליטה עצמית וגיוס תרומות (עם התמקדות בפלטפורמות לגיוס המונים). בתחום השליטה העצמית ד"ר עין-גר בודקת כיצד אנשים שונים תופסים את עצמם כבעלי שליטה עצמית גבוהה או נמוכה ואיך ההבדלים הבינאישיים בהיבט הזה משפיעים על מנעד רחב של התנהגויות החל בהתחייבות למשימות שדורשות מאמץ וכלה בהתפתות למעשים הדוניים.
|
|
ד"ר ורדית לנדסמן תחומי מחקר: יישום גישות מידול חדשות לבחינת תופעות שיווקיות. תחומי העניין כוללים תהליכי בחירה של צרכנים ובפרט תהליכי בחירה בשווקים חדשים ומחקר סוגיות שיווקיות בתחום מדעי החיים והתרופות. המחקר של ד"ר ורדית לנדסמן מתמקד בישום גישות מידול חדשות לבחינת תופעות שיווקיות. תחומי העניין כוללים תהליכי בחירה של צרכנים ובפרט תהליכי בחירה בשווקים חדשים, תגובות צרכנים לפעילות חברות ולהשפעה חברתית ומחקר סוגיות שיווקיות בתחום מדעי החיים והתרופות.
|
|
ד"ר פטר זובצ'ק המחקר של ד"ר זובצ'ק בוחן את תפקיד מבנה הרשת החברתית באינטראקציה בין לקוחות, תוך שימת דגש על ההשפעה של אינטראקציות אלו על ניהול קשרי לקוחות, הפצת מוצרים חדשים ותהליכי חיברות בין חברי הרשת החברתית. מחקרו גם מתמקד בפרסום בטלפונים הסלולריים.
|
|
ד"ר עירית ניצן תחומי מחקר: My research focuses on issues related to the long-term relationships between firms and their customers (CRM). Specifically, I am interested in exploring the dynamics and eventually the termination of such relationships (i.e., defection decisions). I explore the role of social systems and purchase-related variables (e.g., multiple payments) as antecedents of defection, and identify the conditions under which defection is most likely to occur. המחקר של ד"ר עירית ניצן מתמקד בתחום ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management, CRM), ובהשפעות חברתיות, שמתרחשות ברשתות חברתיות של לקוחות, ובכלל זה תהליכי הפצת מידע מפה-לאוזן. בפרט עוסק המחקר של עירית בהחלטות נטישה של לקוחות, ובאופן שבו חברות יכולות ליצור מעורבות של לקוחותיהן (customer engagement).
|
|
ד"ר יניב שני תחומי מחקר: Applied Social Psychology, Attitudes and Belief, Emotion, Affect Judgment and Decision Making, Consumers behavior המחקר של ד"ר יניב שני מתרכז בשלושה תחומים עיקריים. הראשון בוחן כיצד רגשות אותם חווים או צופים אנשים / צרכנים מטים קבלת החלטות ובחירות פרטים באופן עקבי במטרה לווסת רגשות אלה. השני בוחן כיצד השילוב של כסף, אלמנט בו לא נהוג לדון בסיטואציות חברתיות, משפיע על התנהגות פרטים בסיטואציות אלה. והשלישי בוחן כיצד בסיטואציות בהן לא מצליחים פרטים להצדיק החלטות שברצונם לקבל, הם משנים את הקונטקסט בו הם פועלים במטרה להצדיק את רכישת החדש.
|
|
ד"ר דינו לוי תחומי מחקר: שליטה עצמית, התנהגות פרו-חברתית והטיות בעיבוד אינפורמציה המחקר במעבדתו של ד״ר לוי מתמקד בתחום של נוירו-שיווק ונוירו-כלכלה. בתחום מחקר אחד ד״ר לוי מנסה להבין מה קורה במוח בזמן קבלת החלטות, איזה אזורים מוחיים משתתפים בתהליך קבלת ההחלטות והאם קיימת מערכת מוחית אחת שמחשבת ערכים בעבור כל סוג של החלטה, בין אם היא פשוטה או מסובכת, מערבת כסף, אוכל או כל החלטה אחרת. תחום מחקר נוסף מנסה לבחון את ההשפעות של מאפיינים ראייתיים בסיסיים על יצירת ערך ועל תהליכי קבלת החלטות. |