הקבץ ניהול חדשנות בשיווק - תשע"ט
המידע מעודכן לשנת תשע"ט
תהליך השיווק המודרני נוגע בכל רבדי הפעילות בארגון, החל משלב המחקר, פיתוח המוצרים וכלה בתקשורת מול הצרכנים. ההקבץ נועד לחשוף תלמידים לכלים חדשניים בכל אחד מרבדי הפעילות השיווקית בעזרת הקניית כלים חדשניים במחקר שיווקי. ההקבץ מיועד לתלמידים לניהול המעוניינים להעמיק בתחומי הידע העדכניים בשיווק ולהשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה. ההקבץ פתוח לכל תלמידי החוג, החל משנה ב' ובעיקר מיועד לתלמידים שהחוג השני ללימודיהם הוא פסיכולוגיה, תקשורת, סוציולוגיה או כלכלה החל מהשנה השנייה ללימודיהם.
תלמידים המעוניינים בכך ועומדים בתנאי הקבלה, יוכלו ללמוד את ההקבץ במסגרת מכסת קורסי הבחירה בתואר, ואת הסמינר המסכם בהקבץ במקום סמינר המחקר הרגיל בתואר.