הקבץ ניהול חדשנות בשיווק - תשע"ט

המידע מעודכן לשנת תשע"ט

תכנית הלימודים בהקבץ בנויה לפי מתכונת  של 2 סמסטרים כמפורט להלן:

  • היקף השעות הנדרש בסיום לימודי ההקבץ הוא 8 ש"ס  בכפוף לכללים שפורטו בנהלים. ראה הערות בהמשך בטבלה.
  • התלמיד ילמד סמינר ייחודי להקבץ שיוכר במקום הסמינר הרגיל בחוג.
  • לחצו כאן להערה חשובה לתלמיד שהצטרף להקבץ בסמ' ב' תשע"ח
  • תלמיד המשתתף בקורסים בודדים מתוך לימודי ההקבץ (בין אם בחר להצטרף להקבץ בסמסטר א' או ב') ורצונו, בעתיד,לסיים את לימודי ההקבץ כנדרש -יחולו עליו כל השינויים בתכנית הלימודים, לרבות שינוי בהיקף השעות של לימודי ההקבץ ,שיתפרסמו בשנה בה הוא יסיים את לימודיו בחוג.
  • תלמיד שהתקבל ללימודי ההקבץ , למד ועבר בהצלחה קורס(ים), אך בחר ביוזמתו להפסיק את לימודי ההקבץ, מתבקש לעדכן את המזכירות בהתאם.
    במקרה זה,  התלמיד יהיה חייב להשלים את המכסה הנדרשת בלימודי הבחירה הכלליים כמתבקש. קורסי ההקבץ אותם עבר התלמיד בהצלחה,
    ייחשבו, אם רצונו בכך, כקורסי בחירה כלליים.

 

מספר הקורס

סמסטר

שם הקורס

היקף

דרישות קדם  

1221.7031 א חדשנות שיווקית בפיתוח מוצרים ומסרים(1) 4 ש"ס יסודות השיווק בציון 78

1221.7032

ב העברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטאלי(1)

4 ש"ס

יסודות השיווק בציון 78
סה"כ היקף שעות בהקבץ
 
8 ש"ס(1)  

סמינר מחקר חובה - ייחודי להקבץ

1221.7034

ב

סמינר: השפעות השיווק הסנסורי על התנהגות הצרכן(2)

2 ש"ס

שיטות מחקר אמפירי, יסודות השיווק בציון 78
 

  1. -תלמיד ניהול- כלכלה יהיה חייב להשלים את מכסת קורסי הבחירה ל- 14 ש"ס כמתבקש. ההשלמה תיעשה מתוך היצע קורסי הבחירה הכלליים בניהול.
    -תלמיד שהצטרף ללימודי ההקבץ בסמ' ב' תשע"ח, יעיין בהערה המפורטת בקישור להלן.

  2. תלמיד המצטרף ללימודי ההקבץ בסמסטר ב', יורשה ללמוד את הסמינר המוצע רק אם הוא תלמיד שנה ג' בחוג. תלמיד שנה ב' יהיה חייב להגיש בקשה מיוחדת לראש החוג גם אם הוא עונה על הדרישות המוקדמות לסמינר.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>