התמחות בניהול השיווק בעולם הדיגיטלי - מנהל עסקים MBA
המידע מעודכן לשנה"ל תשפ"ב
מבנה הלימודים (6 י"ס)
קורסי חובה (לבחירה 2 י"ס מתוך הרשימה)
1231.3402 | תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי | 2 י"ס |
1231.3421 | Marketing Analytics* | 2 י"ס |
______________________
* תלמיד שלמד בעבר את הקורס Data Analysis in Marketing I או הקורס Data Analysis in Marketing II
מנוע מללמוד את הקורס Marketing Analytics.
פרויקט מסכם (לבחירה 2 י"ס מתוך הרשימה)
1231.7401 | תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי | 2 י"ס |
1231.7402 | קבלת החלטות רציונליות ורגשות - ההיבט הארגוני-שיווקי | 2 י"ס |
קורסי בחירה (לבחירה 2 י"ס מתוך הרשימה)
* תלמיד שאינו לוקח פרויקט במסגרת ההתמחות נדרש לקחת 4 י"ס קורסי בחירה
.
______________________
* לא יינתן בשנה"ל תשפ"ב.
- מי שלמד את הקורס: 1264.3221 "שיווק דיגיטלי", מנוע מללמוד קורס זה.
- תלמיד שלמד את הקורס בתואר ראשון מנוע מללמוד קורס זה בתואר שני, על התלמיד לפנות למזכירת הפטורים לקבלת פטור המרה.
____________________________
** לא כל הקורסים יוצעו מדי שנה, יש לוודא לגבי כל קורס את פתיחתו בשנה נתונה.