תכנית הלימודים - מדעי הניהול .M.Sc

המידע מעודכן לשנה"ל תשפ"א

מרכז שירות לסטודנט: 03-6406293

המידע אינו מעודכן עבור שנת הלימודים תשפ"ב​

 

ניהול השיווק בעולם הדיגיטלי

 

פרופ' דנית עין גר
ראש התכנית

מסלול ה-.M.Sc בשיווק מיועד למעוניינים:

  • להשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה.
    ו/או
  • להעמיק במחקר ולהשתלב כחוקרים ואנליסטים בכירים בתעשייה או באקדמיה.

 

מטרת המסלול, להעניק לבוגריו נקודת מבט מקיפה על עולם העסקים והניהול תוך הבנה מעמיקה של הדרכים להשגת מטרות הארגון על-ידי פעילות שיווקית. התכנית מורכבת מלימודי ליבה, החושפים את התלמידים לעקרונות המרכזיים בעולם הניהול ומאפשרים התמקדות והרחבה בקורסים המתמחים בהיבטים השונים של העולם השיווקי.

מרצים מהתעשייה מתארחים בהתמחות 2021 >>
 

תלמידים מצטיינים בעלי אוריינטציה מחקרית המעוניינים להתנסות בביצוע מחקר ו/או שואפים להמשיך ללימודי דוקטורט בעתיד, יכולים לבחור במסלול מחקרי  ולכתוב עבודת תזה. וזאת לאחר השנה הראשונה ללימודים בתכנית ובתנאי שלמדו 12 י"ס לפחות.
עבודת גמר מחקרית (תזה) - מקנה פטור מקורסי בחירה בהיקף 6 י"ס (הכולל את הפרויקט בהיקף 2 י"ס).
המעבר למסלול המחקרי מותנה באיתור מנחה, גיבוש נושא לעבודת המחקר, החתמת הטופס המצורף ובציון משוקלל של 85 ומעלה של הקורסים הבאים:

1231.2413 ניהול השיווק 2 י"ס
1243.2103 שיטות מחקר התנהגותיות בניהול  2 י"ס
ואחד משני הקורסים:  
1231.3402 תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי 2 י"ס
      ​או    
1231.3421 Marketing Analytics* 2 י"ס

תלמידים המעוניינים במסלול עם תזה ינסו להתקשר בשלב מוקדם ככל האפשר עם מנחה פוטנציאלי. יודגש כי על התלמיד למצוא מנחה וזוהי אחריותו הבלעדית, כלומר הפקולטה לא מתחייבת לספק מנחה.

______________________
*    תלמיד שלמד בעבר את הקורס Data Analysis in Marketing I  או הקורס ​ Data Analysis in Marketing II
       מנוע מללמוד את הקורס Marketing Analytics.

 

חובת השתתפות הסטודנטים

 

 

קורסי חובה במנהל עסקים (4 י"ס)

1231.2210 כלכלת עסקים 2 י"ס
1231.2211 מודלים סטטיסטיים ואנליטיים לניהול 2 י"ס

 

 

לימודי יסוד בניהול (4 י"ס לבחירה מהרשימה)

1231.2213 ניהול אנשים ומערכות מיקרו 1 י"ס
1231.2214 ניהול אנשים ומערכות מאקרו 1 י"ס
1231.2321 דיווח כספי ובקרה בארגונים 2 י"ס
1231.2322 אסטרטגיה למנהלים 1 י"ס
1231.2410 ניהול המימון 2 י"ס
1231.2411 ניהול טכנולוגיה ומידע 1 י"ס
1231.2412 ניהול התפעול
(לשעבר:  אסטרטגיה תפעולית)
1 י"ס
1231.2416 מדע הנתונים למנהל עסקים(1) 1 י"ס

_____________________________

  1. מי שלמד את הקורס: 1242.3265 - "מבוא ליישומי דאטה במנהל עסקים", מנוע מלקחת קורס זה.

  
 

___________________________________________________________
על התלמיד לסיים את כל קורסי החובה (כולל לימודי יסוד בניהול ולימודי חובה בתכנית)
בציון ממוצע משוקלל 75 לפחות.  בעלי ממוצע 70-74.4 רשאים לפנות לוועדת הוראה.
​___________________________________________________________

קורסי חובה בתכנית (6 י"ס)

1231.2413 ניהול השיווק 2 י"ס
1243.2103 שיטות מחקר התנהגותיות בניהול  2 י"ס
ואחד משני הקורסים:
1231.3402 תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי 2 י"ס
      או:
1231.3421 Marketing Analytics 2 י"ס

​______________________
*    תלמיד שלמד בעבר את הקורס Data Analysis in Marketing I  או הקורס ​ Data Analysis in Marketing II
       מנוע מללמוד את הקורס Marketing Analytics.

 

 

  • לתלמידים הלומדים במסלול ללא תזה:
    פרויקט מסכם - 2 י"ס
    קורסי בחירה -   12 י"ס
        או
  • תלמידים הלומדים במסלול עם תזה:
    קורסי בחירה - 8י"ס
    עבודת תזה - 6 י"ס

 

פרויקט מסכם (2 י"ס לבחירה מתוך הרשימה - לתלמידים שאינם עושים תזה)

1231.7401 תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי  
​(לשעבר:  תקשורת שיווקית משולבת)
2 י"ס
1231.7402 הטיות פסיכולוגיות בתהליכי קבלת החלטות צרכניות  2 י"ס

 

 

קורסי בחירה 

קורסי בחירה בתכנית שיווק
1231.3412 מדיניות המחרה 1 י"ס
1231.3417 שיווק בינלאומי וגלובלי
(לשעבר:  יצוא ושיווק בינלאומי)
1 י"ס
1231.3431 יצירתיות וחדשנות בפיתוח מוצרים חדשים
(לשעבר:  יצירתיות וחדשנות בשיווק)
2 י"ס
1231.3435 שיווק ופרסום דיגיטלי(1) 1 י"ס
1231.3441 ניהול קשרי לקוחות (CRM) 2 י"ס
1231.3443 ניהול מותגים 1 י"ס
1231.3451 נוירו-כלכלה ונוירו שיווק 1 י"ס
1231.3455 קמעונאות בעידן הדיגיטלי 1 י"ס
1231.3458 שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בסטארט-אפים 1 י"ס

_____________________________

  1. מי שלמד את הקורס: 1264.3221 - "שיווק דיגיטלי", מנוע מללמוד קורס זה.

 

קורסי בחירה מהתמחויות אחרות המוכרות בתכנית בשיווק(1)
1231.3635 חדשנות אסטרטגית 1 י"ס
1231.3638 ניהול אסטרטגי בינלאומי* 1 י"ס
1231.3658 תורת המשחקים למנהלים 1 י"ס
1231.3930 אסטרטגיה שיווקית גלובלית 1 י"ס
1231.3945 Non-Product Branding: Nations and Places 1 י"ס
1242.3253 נושאים מתקדמים במדעי הנתונים למנהל עסקים
(לשעבר:  נושאים מתקדמים בכריית מידע וגילוי ידע)
1 י"ס
1242.3265 מבוא ליישומי דאטה במנהל עסקים 1 י"ס
1242.3266 רשתות, המונים והשוק 1 י"ס
1243.2103 שיטות מחקר התנהגותיות בניהול 2 י"ס
1243.3015 ניהול צוותים בארגונים 1 י"ס
1243.3125 ניהול משא ומתן(2) 1 י"ס

 

____________________________

 

*  לא יינתן בשנה"ל תשפ"א.

  1. תלמידים רשאים ללמוד קורסים בכל תמהיל שיבחרו ובלבד שיעמדו בהיקף הלימודים הנדרש. תמהיל הקורסים מתעדכן ומשתנה משנה לשנה.
  2. תלמיד שלמד את הקורס בתואר ראשון מנוע מללמוד קורס זה בתואר שני, על התלמיד לפנות למזכירת הפטורים לקבלת פטור המרה.

____________________________

**  לא כל הקורסים יוצעו מדי שנה, יש לוודא לגבי כל קורס את פתיחתו בשנה נתונה.

**  כל סטודנט רשאי ללמוד קורס בחירה בהיקף 2 י"ס מכלל הקורס המוצעים בתואר שני בפקולטה לניהול.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>