סטודנטים ל-MBA מהפקולטה לניהול זכו במקום הראשון בתחרות ה-2019 CFA Institute

נבחרת החלומות מהפקולטה לניהול, שייצגה בכבוד את אוניברסיטת תל אביב וזכתה במקום הראשון, יוצאת בימים אלו לשווייץ, להתמודד בחצי הגמר.

08 אפריל 2019
נבחרת החלומות מהפקולטה לניהול, שייצגה בכבוד את אוניברסיטת תל אביב וזכתה במקום הראשון, יוצאת בימים אלו לשווייץ, להתמודד בחצי הגמר.

סגל הפקולטה לניהול גאה בצוות הסטודנטים שנבחר לייצג אותנו וזכה במקום הראשון בתחרות ה-2019 CFA Institute והם בדרך לחצי גמר בציריך, שוויץ!

 

ה-CFA Institute Research Challenge היא תחרות עולמית שנתית המספקת לסטודנטים, מאוניברסיטאות ברחבי העולם, הדרכה מעשית ואימון אינטנסיבי בניתוח פיננסי ובאתיקה מקצועית.

ארבעת הסטודנטים הזוכים, שלמדו יחד תואר ראשון בפקולטה לניהול וכעת לומדים יחד גם תואר שני בפקולטה (Born&Raised כמו שאומרים): טל לנגרמן, ברק פרוכט, ערן עזריה וטל הרבסט, נדרשו לנתח ולבצע הערכת שווי לחברתElbit Systems Ltd. ,  במסגרת התחרות.
"אנחנו נרגשים לנצח בשם הפקולטה לניהול באוני' תל אביב בגמר המקומי ולייצג את ישראל בחצי הגמר בשוויץ, שם נתמודד מול צוותים מאוניברסיטאות מובילות באירופה. במסגרת תהליך העבודה בתחרות זכינו להיפגש עם מר יוסף גספר, סמנכ"ל הכספים של אלביט מערכות והעבודה על הקייס בתחרות העניקה לנו ניסיון מעשי בניתוח והצגה בפני צוות שופטים בינלאומי וכ"כ, נטוורקינג איכותי עם בכירים בינלאומיים מתעשיית ההשקעות," מספרת טל הרבסט.

תודה למנטור של צוות הסטודנטים, מייק ווינסטון,CFA, Sutton View Capital , שליווה את כתיבת הקייס של הצוות הזוכה, ליוגב שוורץ ומתיו סולטר, שארגנו את התחרות מטעם ה-CFA ולד"ר שי לוי וד"ר שושי חן, מהפקולטה לניהול, שריכזו אקדמית את העבודה של הצוות הזוכה.

 

כל הכבוד לסטודנטים המקצוענים על ההישג המרשים והמון הצלחה בשלב חצי הגמר בציריך!

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>