מסלול מואץ לתלמידי התואר הראשון בניהול - תשפ"ה

הגשת בקשה, תנאי הקבלה ונהלי המסלול

  1. רשאים להגיש את מועמדותם תלמידים פעילים בחוג לניהול שהחלו את לימודיהם משנת הלימודים תשע"ו (2015/2016), אשר סיימו 40 ש"ס לפחות מקורסי החוג לניהול, בציון ממוצע משוקלל של 83 לפחות.  המועמדים פטורים ממבחן GMAT/ פסיכומטרי.
     
  2. ניתן להירשם למסלול מואץ בשני הסמסטרים  א' /ב'. יש לעקוב אחר מועדי הרישום המקוון ללימודי התואר השני באתר.  הרישום לסססטר ב' יתאפשר רק אם ייפתח רישום לתואר שני לסמסטר זה. הפקולטה לא מתחייבת לפתוח רישום לסמסטר ב'.
    גם תלמידים שישלימו את התנאי רק בסוף סמסטר ב', יוכלו להגיש מועמדות. ( מומלץ להיבחן בבחינות מועד א') וזאת עד לסגירת הרישום לתכניות התואר השני בפקולטה לניהול. 

    להבהרות נוספות בנושא קבלה  יש לפנות לרחלי שאול בטלפון 6405677 או באמצעות מערכת פניות.
    ובנושא פטורים:  מערכת פניות.
     

  3. תלמידים העומדים בדרישות הקבלה למסלול,  יגישו את הבקשה למזכירות החוג לניהול ע"י מערכת הפניות.
    לאחר אישור הבקשה על ידי המזכירות, התלמיד יתבקש להירשם ברישום מקוון ללימודי התואר השני.
     
  4. התלמידים יתקבלו במעמד "לא מן המניין על תנאי"  לתואר השני – הסטטוס ישתנה ל "תלמיד מן המניין לתואר שני" רק לאחר סיום התואר הראשון ובציון סופי 83 בחוג לניהול.
     
  5. במידה והסטודנט לא יסיים את התואר הראשון בניהול במסגרת הזמן המותר לסיום התואר* ובממוצע משוקלל של  85 לפחות, רישומו לתואר השני יבוטל. הסטודנט יוכל לחדש את רישומו לתואר השני לאחר עמידה בתנאי הקבלה הרגילים , לרבות מבחן GMAT/ פסיכומטרי.
     
  6. תלמיד במסלול זה אשר משך לימודי התואר הראשון שלו, בחוג לניהול או בחוג השני יתארך מעבר ל-3 שנים, יתכן ויופסקו לימודיו בתואר השני עד לקבלת אישור הזכאות בתואר הראשון.
    שימו לב:  תלמידים אשר לימודי התואר הראשון אותו הם לומדים ימשכו מעל 3 שנים - אינם יכולים לסיים את שני התארים במקביל לאחר 4 שנים, ועל פי התקנון לימודיהם יופסקו בתואר השני, עד לקבלת אישור הזכאות בתואר הראשון.
    תלמידים שלומדים תואר ראשון מעבר ל-3 שנים, שימו לב כי עליכם לסיים את התואר השני (מועד קבלת אישור זכאות) בשנה האקדמית העוקבת לשנה של סיום התואר הראשון. לא ניתן לסיים תואר ראשון ותואר שני באותה שנה אקדמית.
     
  7. המתקבלים למסלול יוכלו להירשם לקורסי התואר השני במקביל להמשך לימודיהם בחוג לניהול. התלמידים יחויבו בשכ"ל על בסיס לימודי צבירה (ניתן ללמוד בלימודי צבירה עד 75% מהתואר) להבהרות נוספות יש לפנות ליחידה לשכ"ל.
     
  8. כל נהלי החוג לניהול, לרבות נהלי המבחנים, חלים על תלמידי המסלול המואץ במהלך לימודיהם במסגרת החוג לניהול.  בקורסי התואר השני – יחולו על התלמיד הנהלים הנהוגים במסגרת לימודי התואר השני לרבות תקנות בחינות וציונים.
     
  9. אסורה החפיפה בזמנים במערכת השעות בתוך הפקולטה.
     
  10. המסלול המואץ יאוזכר בגליון הציונים של התואר הראשון בלבד.
     
  11. לפרטים אודות מכסת הלימודים לתואר "מוסמך", אנא קראו בידיעון לתכניות התואר השני בפקולטה לניהול.
     
  12. לחץ כאן  לקישור לתקנות תואר שני בנושא פטור מקורסים 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>