תקנון סמסטר בחו"ל -לתלמידי החוג לניהול - תשפ"ו
במסגרת לימודי התואר הראשון בחוג לניהול, יכולים התלמידים ללמוד סמסטר בחו"ל באחד מבתי הספר למנהל עסקים מהמובילים בעולם, בזכות מארג הקשרים הבינלאומיים של הפקולטה.
תהליך המיונים
- התלמידים ימלאו את טופס הגשת המועמדות שיכלול:
מילוי פרטים אישיים, הגשת קורות חיים באנגלית, כתיבת חיבור בן 300 מילים העונה על שאלה שתוצג בטופס.
- לתלמידים תינתן האפשרות לדרג 5 בתי ספר, מהמועדף ביותר להכי פחות מועדף.
(המלצה: כדאי לנצל אופציה זו בכדי להעלות את האפשרות ליציאה לחילופים במידה והאופציות הראשונות נתפסות.)
- המועמדים עשויים לעבור ראיון אישי על ידי מנהלת התכנית או על ידי נציג אחר מתאים מטעמה.
*מאחר ומספר המקומות מוגבל, הבחירה תתבצע על פי הקריטריונים המצוינים לעיל, תוך התחשבות בדירוג בתי הספר של המועמדים: ממוצע ציונים, התקדמות הסטודנט בלימודים, ניסיון תעסוקתי, רמת אנגלית, ציון החיבור שהוגש בטופס המועמדות וכן קריטריונים נוספים לשיקול מחלקת חילופי הסטודנטים ובהתאם לקריטריונים הנדרשים בבית הספר המבוקש.
כללי השתתפות בתכנית
- התלמידים רשאים ללמוד בחו"ל סמסטר אחד בלבד.
- לא תינתן האפשרות לתלמיד לשלב לימודים במהלך החילופים עם לימודיו באוניברסיטת תל אביב, לרבות לימודים באונליין דרך הזום.
- הקורסים הנלמדים בחילופים יוכרו רק במסגרת לימודיו של התלמיד בחוג לניהול בלבד.
- בכדי להשתתף בתכנית החילופים על התלמיד ללמוד קורסים בהיקף של 8 ש"ס לפחות בבית הספר בחו"ל. התלמיד יוכל לקבל הכרה בהיקף של עד 12 ש"ס לכל היותר.
* לא ניתן לחרוג מתנאי זה, למרות שחלק מהאוניברסיטאות בחו"ל עשויות להתיר לתלמידים ללמוד פחות מ-8 ש"ס או יותר מ-12 ש"ס.
- לא תאושר יציאה לסמסטר בחו"ל לתלמיד שלא נותרו לו לפחות 8 ש"ס לסיום חובותיו בחוג לניהול.
- הקורסים שהתלמיד יילמד במסגרת החילופים חייבים להיכלל ברשומת הלימודים שלו בחוג לניהול (כלומר: קורסים אלה לא ייחשבו כקורסים עודפים).
- על התלמיד שנמצא בשלבי לימודי הבחירה הכלליים או לימודי תחום בניהול לתכנן את תכנית הלימודים שלו בהתאם למען השתתפותו בחילופים.
- על מנת לאשר את יציאת התלמיד לחילופים, התלמיד יידרש למלא טופס בסיוע מזכירות החוג הניהול, בו מפורטת תכנית הלימודים שלו ומספר הש"ס שיוותרו לו להשלמת חובותיו בחוג.
- על התלמיד המשתתף בחוויית החילופים לכתוב ולהגיש את סיכום החילופים על פי ההנחיות הנדרשות.