הפקולטה לניהול - המוסד האקדמי המוביל במס' המצטיינים בטקס הענקת רישיון רואי חשבון

לאחר שסיימו לימודי תואר ראשון בחשבונאות ושנת השלמה, בפקולטה לניהול, כל בוגרי החוג לחשבונאות הטריים הוסמכו כרואי חשבון.

05 פברואר 2020
טקס הענקת רישיונות רואי חשבון

סגל הפקולטה לניהול גאה ושמח לבשר שבמהלך טקס הענקת רישיונות רואי חשבון (שהוענקו ל-1350 רואי חשבון טריים) של מועצת רואי החשבון ולשכת רואי חשבון בישראל, שנערך בבנייני האומה בירושלים, הוענקו פרסי הצטיינות לשלושה בוגרי החוג לחשבונאות מהפקולטה לניהול:

  • אביחי מלכה
  •  שי צדוק
  • ספיר סימון

חשוב לציין שמרבית המצטיינים, מבין כל מוסדות הלימוד, הם מהפקולטה לניהול באוני' ת"א.

האירוע נערך בהשתתפות שר המשפטים, אמיר אוחנה; מבקר המדינה, רו"ח מתניהו אנגלמן; עו"ד סיגל יעקובי, מ"מ מנכ"לית משרד המשפטים ויו"ר מועצת רו"ח ורו"ח איריס שטרק, נשיאת לשכת רואי החשבון, שאמרה, "אנו נמצאים בתקופה של שינויים משמעותיים, הן במקצוע ראיית החשבון והן בלימודי החשבונאות לתואר ראשון במוסדות האקדמיים, שיחלו ללמד בשנת הלימודים הקרובה (אוקט' 2020) על פי מתווה הרפורמה שאושר ויוצא לדרך. קיים היום מחסור ברואי חשבון ואנו פועלים על מנת לשנות זאת ולהעלות למודעות הדור הצעיר את החשיבות והערך המוסף של המקצוע. התכנית החדשה מותאמת לעבודתנו כרואי חשבון בסביבה יותר טכנולוגית ודיגיטלית, ושומרת על רף של איכות ומצוינות בלימודי המקצוע המאתגרים."

שר המשפטים התייחס לרפורמה בלימודי החשבונאות ואמר "לאחרונה יצאנו לדרך עם רפורמה בתחום ההכשרה לראיית החשבון בישראל. בדרך כלל אני לא אוהב להשתמש במילים גדולות, אבל בתחום המעבר של סטודנטים מהאקדמיה אל העולם המעשי, התכנית הזו היא כמעט מהפכנית."

למצטיינים שלנו הוענקו מדליה, איור של דיוקן שלהם וזר פרחים, בנוסף לרישיון רו"ח ותעודת חבר/ת לשכה הנכספים. גאים בכם מאוד ובכל בוגרי החוג לחשבונאות שהוסמכו!

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>